Żadna firma w XIX wieku nie poradzi sobie bez marketingu. Dziś reklama ma rozmaite formaty: publikuje się ją w magazynach, w internecie i na portalach społecznościowych. Jednakże w dalszym ciągu nie odchodzi się od bezpośredniej promocji za pomocą ulotek lub kalendarzy. Wykorzystuje się też jeszcze jeden typ działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy niezmiernie sobie cenią – promocję za pomocą gadżetów reklamowych.
Gadżety reklamowe – praktyczny i darmowy przedmiot
Klienci oraz nasi potencjalni partnerzy lubią różnego rodzaju gadżety, dlatego że (w przeciwieństwie do pozostałych form promocji) są one materialnym przedmiotem, który w szeregu przypadków jest bardzo praktyczny, dzięki czemu zostaje z nimi na dłużej. Trudno wskazać osobę, która odmówi przyjęcia w banku czy w kancelarii torby na zakupy albo długopisu. Są to przecież rzeczy, które zawsze wypada mieć w zanadrzu. A co najistotniejsze – ten przedmiot nic nie kosztuje! Tymczasem korzystając regularnie z takiego gadżetu, klient nieprzerwanie obcuje z logo marki, od której go otrzymał, tym samym nieświadomie staje się ona dla niego bliższa.
Na jakich gadżetach reklamowych można zlecić nadruk?
Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod wykorzystywanych w trakcie personalizacji gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na powierzchniach plastikowych, powierzchniach drewnianych, jak i tekstyliach. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest naturalnie odzież promocyjna – zazwyczaj nanosi się firmowe logotypy na t-shirty, a w ostatnich latach także na spodniach, kamizelkach oraz polarach. Dodatkowo można wydrukować logo firmowe na ręczniku, etui na klucze oraz torbie płóciennej. Jeśli zależy nam na ogromnym wyborze opcji nadruku, trzeba zajrzeć na ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. W jednym miejscu można wtedy kupić nie tylko t-shirty i odzież z nadrukiem, ale także np. latarki, termosy lub etui na tablet, co skróci czas organizacji każdej kampanii marketingowej.