Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google - więcej informacji o tej usłudze znajdziesz w tym miejscu

Pozycjonowanie to wiele działań ,które dążą do zwiększenia obecności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Inną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności produktu, usługi bądź samej marki.

Google analizuje wszystkie witryny www pod kątem prawie dwustu najrozmaitszych faktorów. Wynik tej ewaluacji determinuje to, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za bardzo ważne czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uznają m.in. linkowanie (on-site oraz off-site), jakość treści, jak również responsywność.

Wstukując w przeglądarkę Google jakieś słowo, internaucie zostanie zaprezentowany wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej dopasowane do powyższego zapytania. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż pozostałe? Na pewno te, których zawartość jest bardzo rozbudowana oraz odpowiednio wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również poprawnie zoptymalizowanie kodowanie, szybkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), a także jakość witryn internetowych kierujących linki do naszej strony.

Czy opłaca się powierzyć pozycjonowanie sklepu lub strony internetowej firmie SEO?

Algorytm Google systematycznie się zmienia, wobec tego zaleca się zostawić pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów internetowych profesjonalistom. Wyśmienitym wyborem jest firma SEO, która ma wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz również marketingu internetowego oraz kodowania. Powierzając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które także rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania sklepów oraz stron www w Google?

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług albo wyrobów firmy. Decydując się nawet niszowy biznes niemądrze jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej bądź ją uruchomić, natomiast zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie nowych klientów. Według badań blisko 97% klientów szuka w sieci informacji o lokalnych markach, co klarownie wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient skorzysta z naszych usług.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]