Wydałeś krocie na swoją stronę internetową, a ta nie przyciąga kolejnych klientów? Jest świetnie zaprogramowana i wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo Twoich starań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej widoczności w internecie. Klienci najczęściej używają wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa internauci wyszukali bez dużych trudności. Jak to zrobić? Należy skoncentrować się na witrynie, optymalizując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Na czym opiera się optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne działania opierające się na dopasowaniu witryny do wymogów Google. Są to zarówno modyfikacje HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Okazuje się to szczególnie istotne z uwagi na fakt, iż boty Google sprawdzają witryny według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne wykorzystanie tagów HTML oraz nasycenie fraz kluczowych.
Kto przeprowadzi optymalizację stron?
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące dużej wiedzy o stale zmieniających się algorytmach amerykańskiego giganta – dlatego również kiepskim pomysłem okaże się samodzielne modyfikowanie strony według dostępnych w sieci poradników. O wiele lepiej postąpimy powierzając to wyspecjalizowanej agencji SEO oraz traktując to w charakterze inwestycji – obroty osiągane przez naszą firmę mogą zwiększyć się już po kilku miesiącach od wykonania optymalizacji.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]