Więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Warto wsłuchać się w wskazówki ekspertów.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Yandex, Rambler czy Baidu, w dalszym ciągu liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, na ogół nie jest to realne bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i udostępniło krótki kurs, jak wybrać solidną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się rzetelna firma SEO?

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania planowanych działań,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.

Pracownica Google wskazuje również, że solidna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą odczuwalne efekty zwykle po paru miesiącach pracy.