Przed przedsiębiorstwami, które zamierzają poprowadzić event promocyjny lub wybierają się na targi, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on nie tylko przykuwać uwagę potencjalnych klientów, ale również być na tyle przydatny, żeby na co dzień go wykorzystywali i dzięki temu wytworzyli więź z marką. Takim gadżetem są m.in. torby z nadrukiem.

Sportowe i konferencyjne – typy toreb z nadrukiem

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych nie trudno spostrzec, że pod kategorią “torba” pojawia się sporo produktów. Są to głównie torby na zakupy – bardzo przydatny i bodajże najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy imprezy bądź logo na jutowych, płóciennych i bawełnianych torbach na ramię po prostu dobrze się prezentuje, a zarazem jest dostatecznie wytrzymały, by przez długi czas utrzymywać się na materiale. Dodatkową zaletą takich toreb jest ich koszt. Zależnie od typu torby i nakładu zamówienia, cena najczęściej zaczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Grafikę można wykonać też na torbach termoizolacyjnych, konferencyjnych czy na notebooka. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy dużych sympozjów oraz wykładów. Naturalnie, koszt produktów tego typu i wykonania nadruku na nich jest w takich przypadkach odpowiednio wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Gdzie opłaca się zamówić torby z własnym nadrukiem?

Agencje organizujące działania marketingowe zazwyczaj zlecają jednoczesne wykonanie kilku typów gadżetów. Winny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze co najmniej kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na zagłówkach, parasolach czy pozostałych użytecznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze i długopisy, które nieustająco cieszą się popularnością wśród klientów.