Odwiedź firmy SEO - skorzystaj z usług specjalistów.

Przedsiębiorstwa lub właściciele stron internetowych, którzy pragną, aby wyświetlać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie starań . Nie posiadając rozeznania w tematyce SEO i nie śledząc codziennie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować trafnie i – kluczowe – efektywnie. Kolejne podejście to utworzenie etatu dla biegłego SEOwca, jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że poza fachowcami od SEO w pracują tam również osoby od projektowania graficznego, kreatywnego pisania, kodowania i kampanii Google Ads służące rzeczowym wsparciem w tych obszarach.

Agencja SEO – postaw na tę, która funkcjonuje w branży od lat

Agencji SEO w Polsce jest mnóstwo. Czym kierować się w toku doboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać firmę, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych oraz marketingowych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która istnieje od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich uprzednich klientów. Na stronach agencji SEO zazwyczaj znajduje się zakładka z prezentacją tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę warto przeanalizować studia takich przypadków, aby wstępnie zobaczyć, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i jakie kwestie udało jej się rozwiązać. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: zawiadamia o harmonogramie zadań na nadchodzące miesiące, a także dostarcza raporty z ukończonych działań i ich rezultaty.

Kolejna zasadnicza kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być znak alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dodatkowe informacje o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można znaleźć na własną rękę online, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotychczas działaniach SEO czy o najważniejszych dla klienta produktach albo usługach, które potrzebuje wypromować.

Rozliczenie za usługi firmy SEO – których ofert się wystrzegać

Nieufnie należy potraktować agencje SEO, które proponują umowę z rozliczeniem się za wypracowany rezultat. W takim systemie klient rozlicza się z firmą SEO wówczas, gdy frazy kluczowe uzyskają uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top5 czy też Top10). To wciąż często spotykany rodzaj rozliczeń, jednak wiąże się ze sporym niebezpieczeństwem – można bowiem uzyskać szybkie rezultaty łamiąc standardy ustalone przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, z tej przyczyny dobra firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych wyników. Jeśli idzie o opłatę za usługi firmy SEO, to sporadycznie jest ona stała – co do zasady w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu potrzebne są wyższe nakłady finansowe, żeby przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a następnie wprowadzać w życie wszelkie przedstawione w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są o wiele niższe.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]