Jeżeli szukasz szczegółowych informacji dotyczących sporządzania projektu gazety, zajrzyj tu.
Firmowy biuletyn to wspaniały sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale też rodzaj reklamy. Zobaczmy więc, jakie materiały warto zamieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – motywuje ekipę
Korporacyjny biuletyn może spełniać 2 funkcje. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o zdobytych wyróżnieniach, chwalenie się ponadprzeciętnymi osiągami, rozmowy z najlepszymi pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają istotne znaczenie dla działania całej korporacji, gdyż znakomicie dopingują ekipę. To powoduje, że pracownicy bardziej angażują się w życie przedsiębiorstwa, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne działania dają im większą dawkę satysfakcji. Badania dowodzą, że gazeta firmowa sprawia, że pracownicy czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane towary, poprawia się też atmosfera w firmie. Ogromną zaletą jest również usprawnianie kanałów przepływu informacji pomiędzy pionami, które są głównym powodem nieporozumień w wielu przedsiębiorstwach. Gazeta korporacyjna zapewnia też stuprocentową transparentność strategii korporacji.
Projekt gazety – wspieraj działania PR
Oczywiście gazeta korporacyjna to też wspaniała metoda marketingowa. Gazetka może dotrzeć do odbiorców takich jak: klienci, firmy z tej samej branży, partnerzy firmy, środowiska uniwersyteckie. Gazeta korporacyjna dzięki temu rozpowszechnia działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi zyski oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując wydawanie korporacyjnego biuletynu musimy najpierw zaangażować zespół redakcyjny i zaprojektować sprawy związane ze składem broszury. Warto posiłkować się usługami doświadczonych podmiotów (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą korporacyjny biuletyn na pewno wypełni swoją misję.
Dane firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]